top of page

Persoonlijk. Pragmatisch. Prestatie

✓ hands-on werkwijze

praktijk- en resultaatgericht

duidelijk & direct

kennis van zaken

Kennismaking

Willen we zoveel mogelijk van je weten. Onze praktische werkwijze begint met het doen ons huiswerk en te kijken naar de cijfers. Samen om tafel. Wat wil je graag bereiken? Waar loop je tegenaan met marketing (en sales)? Welke cijfers hebben we nu al. Hoe wordt er gewerkt? 

Stappenplan met acties

Na goede kennismaking en analyse van de beschikbare cijfers, maken we een advies stappenplan met uitvoerende marketing werkzaamheden. Wat is nodig om de samen afgesproken doelstellingen te halen. Het werk wordt concreet beschreven, wat is nodig en wie-doet-wat zowel intern en extern. 

Uitvoering en implementatie

 

Vlot over tot actie en 'doen'. Stapsgewijs, pragmatisch en in de logische volgorder worden marketing activiteiten uitgerold. Nieuwe webpagina's/site, Google adverteren voor betere vindbaarheid, blog en content voor super belangrijke zoekwoorden, leads verzamelen, conversieverbeteringen aanbrengen of een promotiecampagne meer zichtbaarheid en bezoekers. Offline en online.

"We werken met een logische hands-on insteek. Al is geen enkel traject 100% hetzelfde. Maatwerk lost het probleem van de MKB'er immers het best op."  

                           

    Arie van Dusseldorp

Bijsturen voor doelstelling

Nu stapsgewijs marketing activiteiten uitrollen en er gemeten wordt wat er gebeurt komen we in het ritme van weekcijfers vertaald nieuwe acties of aanpassingen.

Kennisoverdracht

Gedurende de hele samenwerking wordt, desgewenst, noodzakelijk kennis overgedragen naar medewerkers van de MKB'er. Marketing en online marketing zijn nooit af. Na een fase van samenwerken, meestal 6 tot 12 maanden, vinden wij het gaaf als een interne medewerker van de klant deels of geheel zelfstandig verder kan. 

MKB Marketing nieuwsbrief

- maximaal 1 nieuwsbrief per maand

bottom of page